Prism juhid ambitsioonika tarbimislaen majanduskasvukavad tahame olla veavad jvad

tagatiseta

Prisma juht ambitsioonikas majanduskasvu kava, me tahame olla need, kes jääb ellu

"Euroopa turul, me oleme väike mängija," Ta ütles eile pressikonverentsil Tallinnas, emaettevõtte SOK Prisma Peremarket tegevjuht Jorma Vevilaynen. Mille käive 7,76 miljardit eurot, jääb jaemüügi kaua pärast juhid Lidlist Soome firma, Carrefour ja Tesco, kelle müük on vastavalt 62610000000, 64260000000 ja 52270000000 th

"Et võistelda suurte jaekettide seadnud uued eesmärgid oma tegude eest," Vehviläinen ütles, näitab, et neid jaekaubandusketid lähemale ja lähemale, et saavutada selles valdkonnas. Kui Tesco tegutseb Poolas, Lidl tegutseb Leedus, Rootsis ja Soomes ning tulla Eesti ja Läti. "Ida lükates väga tugevalt Vene jaekaubandusketid, millest mõned on ka noteeritud Londoni Börsil" ta ütles.

See prisma olukord viimastel aastatel on raskendanud nii müügi kahanemise piirkonnas – 2014, kui tarbimislaen see oli 207600000 lõpus 2016. langenud 190,4 eurot – ja asjaolu, et ettevõte otsustas sulgeda oma salvestab selle aastal Lätis ja Leedus. Kuid ettevõte on tugev soov liidripositsioon hinnakujunduse ja Eestis turuliider.

Selleks, ettevõte soovib järgmise viie aasta jooksul kaheksa kauplust koosneb praegu võrgustik poed laiendada 20 kauplust 2022. Sales praeguselt 200 miljoni ligi 300 miljonit ja lisaks 800 400 inimest on olemas.

"Töö selle hakkas kaks päeva tagasi," ütles Jussi Nammelin Prisma Peremarket eile avalikustas ambitsioonikas plaan.

Big muutused ootuses

Uus kaupluse asukoht on tõesti rohkem avatud, kuid tagatiseta laen enamik neist olid Tallinnas, sealhulgas sadamates. Kui olete praegu Prisma kauplustes peamiselt supermarketites, kus keskendutakse toidu- ja esmatarbekaupade.

“Tallinna supermarketites üsna hästi valgustatud, kuid me tahame avada väikepoed, mis on lähemal oma elukohta," selgitab Vehviläinen.

Väikesed kauplused on ka põhjus, et ettevõtte müügiprognoosi algusest väga tagasihoidlik. Aga ei taha šokeerida peadirektor täpselt määrata, kui saad neid turuliider, see sõltub turu arengut.

Kuid praegu järjestatud viies ettevõte eesmärgi saavutamiseks maha jätta Coop, Maxima ja Rimi, Selver. Samal ajal tuleb märkida, et kui Prism 2016 käive 190 miljonit kogu oma ees jäävatesse jaemüüjad jõuda rohkem kui 300 miljonit inimest. Maxima on aastane käive umbes 400 miljonit ja see töötab koos piirkondliku koostöö hinnata.

!Funktsioon (e, h, i, n) = {s varieeruvat "InfogramEmbeds"A = e.getElementsByTagName ( "skriptimine"), O = g [0] = a / ^ http:. / Out (e.location)? "http:", "https:"; if (/ ^ \ /} {2 / (n) (n = a + n), siis [t] Window [I] .initialized.) Aken [c]. Meetod akna [c] .process (); Vastasel juhul, kui e = {var e.createElement ( "skripte") (E.getElementById (s))!; d.async = 1, z = d.id, n = d.src, r.parentNode.insertBefore (q, r)}} (dokument 0, "Infogram-asünkroonne", "https: //e.infogram. com / js / remote / embed laadimine min.js ")

Vehviläinen ole kahtlust, et Prisma Kirjuta ambitsioonikas plaan suurendada edu hunt. Eesti ootab šokeeritud, president peaaegu siseturul, kuna ettevõte on tegutsenud üle 20 aasta. "Tallinn ja Lõuna-Soome, tarbimisharjumused väga sarnased," ta ütles.

Lisaks šokk juht usub, et Leedu ja Läti, väljund kulul, nad võivad aidata kaasa suurenenud investeeringud Eesti ja Vene turg on palju suurem protsent ettevõtte tegevust Eestis.

Vehviläinen ütleb, et lähiaastatel, Põhjamaades, jaeturgu suuri muudatusi. Isegi Soome, Eesti ja Leedu näidata kaasaegse ajaloo kuidas võrgustiku kauplused on koondunud, ja ta usub, et see trend jätkub ainult.

"Peamised osalejad tulevikus kasvab veelgi. Me tahame jätkuvalt turule jääda tööle. Me tahame olla need, kes jääb ellu," ütleb peadirektor šokk.

Aga Soomes, et ettevõttel on õnnestunud väga hästi ees Lidliga, mis praegu sisaldab umbes 9-10 protsenti jaemüügiturul, kuigi tema turuosa on 47 protsenti prisma. Mis mõju saabumist Lidl Soome Prisma aktiivsus on kirjeldatud, kuid enamik kõik hinnad, sest ettevõte oli sunnitud minema teedel, et saada nende hinnad hinnadumpingu Lidl tasandil.

"Aga enne seda, oleme teinud mitmeid muudatusi fmgroup.ee, oleme muutnud meie turundusstrateegia, poe tegevuse ja toetusmeetmete ning alustasime säästa elektrit kauplustes" loetletud Vehviläinen.

Ta on veendunud, et lisaks suurte piirkondlike muutused jaemüük leiavad ka suuremat sorti muutused toimuvad lähitulevikus. "Me tahame neid ka osalejatele."

Tescoga koostöö

Küsimus on, kas ettevõte ise on juba alanud läbirääkimised jaekaubandusketiga tegutseb Eestis, ütleb Vehviläinen lakooniliselt "mitte".

Ta märkis ka, et tegevjuht šokk, asjaolu, et Soome ja Eesti Prisma algas teisel poolel Tesco, müüa tooteid, mis ei ole kuidagi näitavad, et Briti jaemüügi hiiglane kaalub kava neid osta. "Meil oli väga pikk Tescoga koostöö alguses 1990" ta ütles.

Lisaks ei mõjuta toodete müügiks Tesco, Marks kinnitab Vehviläinen & Spencer lahkus Eesti turul.

Prisma Tallinna, Tartu ja Narva. Lisaks Soomele ettevõte tegutseb kaubamärgi all Peterburi, Venemaa. Prisma vanema rünnaku all teistes Sokos Hotel Viru Sokos Hotel Estoril.

Test Mustamäe Prisma ja Sikupilli lahendus teie poe ning otsustada, kas laiendada seda ülejäänud äri lõpus Eestis.