Nike peakorteris soodsaim laen Eesti TLE

laenu

Eesti liitub Nike peakorter

Üleujutus peab jätma oma vastvalminud avar maja Tallinna lähedal Tammneemes. Suurepärased vaated merele elutuba istub Kristyan Luria ütleb, et see on rahvusvaheline karjäär varjus pool – juured kaovad. Aga see on raske võtta.

– Te olete olnud viimase 200 Nike asepresident seadmeid, sealhulgas joonistus Venemaal. Nüüd on teil ülemaailmne asepresident. Kuidas muuta oma tööd?

Saadikute Nikes et Saudi Araabia printsid – neil on palju. Uus töö, kuid teisel tasandil. See on ka uus kogemus meie jaoks. Töötame koos Nike on liikunud viis korda: Eestis, Hollandis, Venemaal, Hollandis, Venemaal, Kreekas, ja siis tagasi Venemaale. Praegu oleme endiselt Tallinnas ja Moskvas. Nüüd USA Nike peakorter Portland.

Portland on muutunud spordi valdkonnas Silicon Valley, see on kõik. Adidas, Under Armour, Columbia. Kõik otsivad talente samas piirkonnas.

– Sa ütlesid aseesimehe, kui Prince of Saudi Araabias. Kuidas tase asepresident, nüüd mida sa saad?

Ulatuslikud veidi rohkem kui ühe käe sõrmedel loendada. Ma ei saa öelda täpset arvu paari. Ettevõte on ka suur, 75000 inimest. See on täiesti erinev ülesanne. Riiklikul tasandil, näidates tütarettevõte Venemaal, näiteks, on võimalik aru saaksid, mida näed oma tulemusi kohe. Olete pikka toru ühes otsas ja teine ​​ots on tarbija, näed seda. Nüüd liiguvad toru asukoht eemal tarbija. Global peakorter palju tööd ja kristalliseerumise visiooni näha, kus ta läheb liikuda suur organisatsioon. See töö nõuab palju rohkem kogemusi ja küpsust.

– Nike on suur kohustus on kunagi Teie nägemus saab aru?

Kuna ettevõte on tõesti hea ja palju tegevusi, seal on nii palju kategooriaid püüame suhelda tarbija leida õige, see ka erineb lähenemisviisi neist kategooriatest. Üks oluline võimalus luua tooteid, mis ei saa kopeerida sportlased laen ilma isiku tuvastamiseta on parem joosta ja hüpata.

– Kui võitlus vihane kõrge spordibrändidel populaarsed veebisaidid üksteise?

Aga võrreldes aktsiaturu ja kuvati selles valdkonnas kasvab kiiresti ja müük. Mitmed mängijad on koos asemel kingad. Muidugi, me loeme neid kontosid regulaarselt. Nike on pikka aega liider ligi 50 protsenti suurem kui Adidas.

On mõistlik keskenduda arendada oma potentsiaali olla parem konkurent. Mis puudutab mind, on palju võimsam ülesanne. Teiseks, ühine huvi spordi arendamiseks ja osalemine sport, fännide arvu.

– Mõni aeg tagasi, Manchester United kaotas Adidas. Kui see oli valus löök?

Klubid tulevad ja lähevad. Aga sel hooajal, Chelsea Nike, Adidas, mis oli enne klubi. Adidas Chelsea kokkuleppe sest nad tegid Manchester United leping. Kõik ressursid on piiratud. See tohutu lepingute väärt sadu miljoneid dollareid. (Adidas Manchester United on 980 miljonit lepingu – toim).

Sponsor riik maailmas, minu arvates väga kõrge inflatsioon. Umbes sada miljonit USA dollarit aastas, mis ilmus lepingu tol ajal (2002 – toim), lihtsalt uskumatu summa irratsionaalne, kui mitte rohkem.

– Kes on kõige olulisem sportlastele, kes kasutavad oma reklaami?

Need, kes on olnud osa identiteedi Nike, eelmistel aastatel, näiteks endine korvpallur Maykl Dzhordan ja iga sportlane. Aga nüüd, kui korvpalli Dzheyms LeBron, Kevin Durant. Jalgpall peaaegu 7000 lepingud NIKEL jalgpallur. Tops kõik teame, et Eden Hazard või Cristiano Ronaldo.

Või näiteks, Neymar, kes lihtsalt otsustas eile (neljapäev – toim) minna Barcelona, ​​Pariis Saint-Germain peaaegu £ 200 miljonit. Uskumatud numbrid!

– Nikkel on täiesti geniaalne loosung “Just do it!”. juhid on kunagi tõsiselt arutada, mida see muutus?

See testitud. 1990ndatel oli peamine teema, mida saab liiga keskendunud võitnud fraas, mis ei igaüks tahab olla parem kui teised. Asjaolu, et selline otsus eirab suur hulk inimesi.

– Seal on ju ei saa pidada sellist, lihtsalt alustada.

Muidugi on võimalik määratleda seda ise. Aga aastal 1990, ta käivitas uue kampaania “saate!”. Ta ei lähe kogu aeg rahvale! Vähene impulss, mis motiveerib inimesi nende jõupingutusi, et täita oma eesmärke.

– Mitu konkurendid te pakute? Kui tihti te proovida seda osta?

Aga helistada ja kirjutada. Sport tööstuse, inimesed teavad üksteist. Headhunter’id (värbajate – Ed) nimetatakse sageli. Mitte ainult sellepärast, et ta tegi mulle pakkumise, kuid küsida, kas ma äkki keegi on soovitada. Intress on endiselt muidugi.

– Kas on mingeid soovitusi sa tõsiselt kaaluma?

Seal on rohkem. Samuti tuli välja vahemikus spordialasid nagu Apple, Apple, nikli ja on sama kultuuri.

– Nagu peakorter Nike edu sõltub teie tulu? Kas see tähendab, et suur hüpe edasi?

Ma ei tee rohkem raha, sest sellise sammu. Nike kompenseeritud konkureerivalt ja hoolivad oma töötajate hästi. Meil ei ole nii palju asju muretsema, näiteks kuidas liikuda seal või kus sa elad, või on see tervisekindlustus. Enamik kasu oli tegelikult madalam kui teistel kasu, kui nad pöörduvad, jagada ja nii edasi.

– Mida on vaja, et elada hästi, võib-olla üks ase-president Nike?

Natuke õnne muidugi see peaks olema. Eesti ei ole lihtsalt saada jalg ukse, sest suured ettevõtted Ma ei ole seal. Hea esimene samm oleks minna välismaale õppima, otsima internatuuri. Samal ajal tuleb meeles pidada, et paljud neist ei sobi see eluviis, kuidas liikuda ja liikuda kogu aeg, see on täiesti nende probleem.

Tasub mõelda, mida hindate ennast millist äri valdkonnas tahavad olla. Ja kindlasti mõelda pikemas perspektiivis, mida ettevõtted peaksid olema hea, kuid ei hüpata veidi kõrgem laenu refinantseerimine ilma tagatiseta Palgapakkumise mujal kohe. Kui ettevõtte väärtusi ja väärtused on sama, see võib olla pikk ja edukas. Kui te ei tulla toime globaalse firma veebis on lõpmatu. Rahvus ei ole oluline. Isegi Venemaal, ta ei ole kunagi kokku puutunud.

Kõik füüsilisest isikust lugemine asi on heli, et töö tuleb teha kirega. Nüüd 18- või 20-aastane mõtlemine, mis on kirg teda. Ma arvan, et kirg teema tegelema. Igatahes, vana inimesed ütlevad, et teel tööle ja ei hooli, siis tuleb ka armastus. Sa lihtsalt alustada võita kõikjal.

– Nüüd saate Nike viimase 20 aasta jooksul.

Kui rada (Nike tootja riigis – Ed) kaaluda aega hästi, sul on juba 20, jah. Mida me Altrajaga (lugu üks omanikke – toim), spordihoone, leppisime kokku, et see oli puhas juhus, samuti asjaolu, et nad on lihtsalt otsin uue mees.

– Nüüd, et õnn, nagu varem mainisin?

(Naerab.) Ei, tegelikult shortcut’e (sildid – toim) ei ole. Mõned mootorid ise peaks olema sees, mis muudab nad voodist hommikul ja panna asjad, mida teha. http://ubers-ende-der-welt.blog.cz/rubrika/news/11 Lugesin hiljuti intervjuu juht Burger King, kes ütles, et sa pead kõvasti tööd, et saavutada olukord, kus sa pööra.

– Kuna professionaalne olete alati unistanud? Mida on Järgmise eesmärk? Tegevjuht Nike?

Nike areneda on veel raske. Ma arvan, et samal ajal, isegi ei mõtet mõelda kogu aeg kümme aastat nüüd, selle asemel, et mõelda, mida saab teha kaks või kolm aastat. Võib-olla paar aastat oleme tagasi peakorter, seal on ka palju huvitavaid asju teha. Võibolla rohkem me jääda Portland. Selgub, et liikumises.

– Kui teil on pikka aega tööta praegu?

Nike ei mõõdeta nii, et süstitud käies. Hommikul ajavööndi ja tähed Moskvas, kus vahe 01:00. Kell kuus hommikul tulla Portland algab kolm kuni neli tähte. See rütm on alati peal. Mul on kümme aastat oma kasti me kasutasime kogu aeg mul olemas. Ehk osa rohujuure ettevõtted peavad tagama, et mis kell ja kui kaua ta tuli oma laua ja istus soodsaim laen. Ma arvan, et kogu aeg niikuinii pärast operatsiooni.

Kanada kolleegidega nüüd Moskvasse kolimist Tokyo, kuid see tõesti ei ole. See on eriti raske, sest see peab toimuma konverentskõne 05:57 hommikul. Aga paar nädalat hiljem Tokyo, see on olemas.

– Kui teil on palju spordi praktiseerida ja millised on erinevate riikide erinevused Tervisesport teha?

Suured erinevused. Meil on hobune ja rongi ja konkureerida vanusest, nad ei saa minna mis tahes koht. Ma ei tea, kuidas hobused, nagu Shanghai. Portland, lihtne ja Moskva ka tarnitakse hobused.

(Emased Luria ütleb, et see on üks hobustest, mis on kuues riigis nii kaua kui see on perekonnas.)

Venemaa on plahvatuslikult kasvanud tervise sport. Venelased sport pikka aega World Cup ja olümpiamängudel, vaid ka noorte, kiiresti muutunud. Gorky Park asutati tema silmad, et näha, kas seal oli palju jooksjad 2009 ja on nüüd palju rohkem kui jooksjad, rulluisutajaid, jalgrattureid. Erinevus on suur.

Maailm liigub veelgi keerukamaks asjaolu, et kui hakkate kusagil riigis paar aastat, et luua mingit seost väljaspool tööd, sa pead liikuma kusagil mujal juba. Pere on väga raske töötada, kui kaks karjääri, nii et see on väga raske ehitada.

Kord kahe nädala jooksul, et minna reisile on kohutav, aga kui sa pead seda tegema kõik oma elu, teil on midagi puudu. Roots kaovad. Lõppude lõpuks, sa tunned nagu turist. Vanus ehitatud maja, kuid me ei ole isegi selge, kas me jääme siia. Oleme üks kauge udune plaani tagasi tulla, aga kui seal on viis või kakskümmend aastat … Ma ei tea.

– Segadusse küsimus.

See on väga raske, et inimesed liiguvad suurte ettevõtete lahendada. Lisaks lastele, kes ei ole sõpru. Kogu selle aja, siis on rahvusvaheline kool, üks-kaks aastat siin ja siis jälle teises kohas. Sa räägid neli keelt, siis võib olla hea vaade vanuses 10-15 kihvte on palju kogemusi, kuid mitte lapsepõlvesõbrad.

CV

Luria Kristyan (42)

koolitus

  • 1993-1998 Tallinna Ülikooli väliskaubanduse ja turundus
  • 1998-2001 EBS Master of Business Administration (MBA)

loetleda tööhõive

  • Juuli 2017 – Global asepresident Nike jalgpalliväljak
  • Juuli 2014 – juuli 2017 – Nike asepresident Vene Föderatsiooni
  • Juuli 2012 – juuni 2014 – Nike Regional Manager Kreeka ja Küpros
  • August 2009 – August 2012 – Nike Venemaa müügidirektor
  • Juuni 2002 – juuli 2009 – Erinevad Board Nike Euroopa peakorter Hollandis
  • Jaanuar 1997 – mai 2002 – Nike turustaja Baltikumis

Ta räägib nelja keelt: Eesti, vene, inglise, soome,