Elektriautod liitium viinud hinnalagi autopant

300

Elektriautod liitium viinud hinnalagi

!Funktsioon (e, h, i, n) = {s muutuja “InfogramEmbeds” a = e.getElementsByTagName ( “skript”), g = o [0] = a / ^ http:. / Out (e.location)? “Http:”, “https:”; if (/ ^ \ /} {2 / (n) (n = a + n), siis [t] Window [I] .initialized.) Aken [c]. Meetod akna [c] .process (); Vastasel juhul, kui e = {var e.createElement ( “skriptide”) (e.getElementById (s)); d.async = 1, z = d.id, n = d.src, r.parentNode.insertBefore (q, r)}} (dokument väikelaenu kalkulaator 0, “Infogram-asünkroonne”, “https:. //e.infogram com / JS / distants / kinnistada min.js-laadur “)

Nõudlus metalli ei peagi, ei ole tõenäoline, et tulenevalt väheneb tootmise elektriautode 2030 kasvab enam kui 30 korda, kirjutab Bloomberg BusinessWeek.

Asi ei ole, et maakoore hakkab õhutama liitium. http://tokiohotel30.blog.cz/0801/hlasuj-mtv-baltic-top-20 Järgmine kaksteist aastat, mis on kavandatud vähem kui üks protsent maailma reservide metallist. Tegelikult ning et kaevandused on liiga vähe.

Umbes pool maailma liitiumivarudest asub Tšiili, peamiselt piirkonnas Atacama piiri Argentina, mis on tähtis ka koduloomadele. Kasvatajad kardavad, et viib tootmise reostus ja veepuudus.

Teine oluline aspekt on laetav liitium maaliline Cornwalli krahvkond Inglismaal.

Liitium kaevandatakse kuuel kontinendil ja Deutsche Bank analüütikud usuvad, et kuigi turg on kolm korda maakoore Metal autopant Varud 185 aastat.

Mining ettevõtted on lubanud lisada 20 uut liitiumikaevandusele praeguse 16, kuid eksperdid eraisik annab laenu on kindel, kas nad on ikka veel töölt kasvava nõudluse rahuldamiseks. Esimese avas 2019.

Aga seal on hirm, vastupidine. Üks maailma kuulsamaid kaevandusettevõte Anglo American tegevjuht Mark Katifani kardavad, et peagi on palju uusi kaevandusvõimsusi, mis viib liigse.

Kuigi liitium hinnad on tõusnud rohkem kui 300 protsenti, marginaalne mõju hindade kaks protsenti aku.