Eesti smslaenud mereväe kulutab igal aastal miljoneid

intress

Eesti mereväe kulutab igal aastal miljoneid

Logi Veeteede laevade omanikud on Eesti riik, seitsme mere ja siseveekogudel: ABRO, Kihnu Virve, Koidula, Ormsö Kiisi Wrangö ja Botnica jäämurdja. Postimees uuris riik oma laevade sisu kulutatud raha igal aastal.

Me tulime välja Big Võrdlev Tõllu, haldab Kultuuriministeerium Eesti Meremuuseum, sest see on muuseum, mis ei ole seotud igapäevase tegevuse.

Pilot kohus teha kulusid lennukid

Abro on ainus laeva saabumist javedu ei korralda osaühingu: seda ülesannet täita täielikult Lääne-Saare vald kaks Abrukov meremehed.

Eesti Loots riigi ettevõtted on vabastatud ka hulka piloot paadid, nagu selgitas äriühing, et riik laevade ja omandamine raha ei anna neile elu. Kõik kulud piloodid, meeskonna, tehnilise korrasoleku ja toimimise hõlmatud piirkonnas Eesti piloodid on teeninud oma raha.

See jätab kuus laeva, mida kasutatakse suhelda väikesaartel. Kõik laevad, üks Eesti riigi omandis reisijateveo Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, kuid ülejäänud omavalitsuse eelarvest vastutust. Neli kuuest laevad haldab AS Kihnu viisil.

Kinnisvara ei ole täpset maksumust laeva hoolduskulud komponente. "Suurendab reisijate arv kasvab piletimüük parimad laenud riigis tervikuna ning vähendada kulusid. Seetõttu riigi kulud on enamik riigi iseloomustab toetust," ütles Tõnu Vesi Tartu maasekretär. Ta lisas, et ettevõte võib olla kaasatud ning võtta arvesse erinevate kuluartiklite ja erinevaid lepinguid, neid võib käsitleda erinevalt.

Seetõttu põhineb lugu siin spetsiaalselt valitsuse subsiidiumid. Osa laeva ei olnud võimalik saada täpsemaid andmeid, teatas meedia Kihnu Veeteede avaliku teabe seaduse alusel ärisaladusega.

"Üksikasjalik kirjeldus, see ei ole kahjuks võimalik, sest me peame olema ärisaladus. Konkurents on tihe ja praaminduses teavet selle teema kohta õõnestab meie huvi," ütles juhatuse liige AS Kihnu Veeteede Andres Laasma.

Riigikohus Kihnu Virve ja Ormsö

Abro kruiisilaevad on väiksemad, mis muudab Saaremaa Abruka saar Roomassaare üksus. Abro lõpule 2013. aastal ning pakub kõrvalistmele kuni 24 inimest. See on ka ainus paat treenerid ei korraldada osaühingu: Seda ülesannet täidab asemel kaks, Lääne-Saare vald Abruka Seaman ise läbi meedia, nagu eespool mainitud.

Abrole riigi võtab kõige vähem raha: tänavusel eelarvetoetust anda veidi rohkem kui sada Laen kuni 900 euroni tuhat eurot. Mida rohkem raha organisatsioon Abrukov mööda Lääne-Saare vald.

Seevastu suurima poolest maht reisiparvlaev sihtasutus Kihnu Virve ja Vormsi Vormsi ja Kihnu lennata vastavalt tee. Kihnu Virve kuuluvad riigikohtutes viimase: oma esimese reisi tegi ta möödunud aasta oktoobris. Mõlemad laevad on ehitatud laevatehases Baltic Workboats Saaremaa ja sisuliselt samad omadused. Kihnu Virve Ormsö ja pärast kulub rohkem raha riiki sel aastal – ligi kaks korda kokku 1,3 miljonit.

Pärnu transport konsultant Avo Rahu Nüüd laevaliinidena, Pärnumaa Kihnu Virve kuid pärast paari esimese raske teha lõplikke järeldusi. "Meil vedas jälle eelmisel talvel turistide Kihnu õhusõidukite ja merejõudude teisiti teinud. Nüüd, kui saame uusi talvel tänu uute sõidukite ja Kihnu Virve elada ilma lennukid, kuni see väljub riigieelarve võidab või mitte, "deklareeritud maailmas.

Vanim osa riigi laeva, aga ehitati 2009. aastal ja läks line juunil sellel aastal Koidula, mis ühendab Piirissaar. Koidula mahutab kuni viis autod ja Tinu Kõik ütles, et esimese üheksa kuu oli pilet smslaenud näha tulude kasvu Piirissaare tarnitud rohkem autosid kui eelmisel aastal.

Kogukulutused sel aastal säilitades väikesaartel üle 2,3 miljoni.

Botnica kulub umbes veerand miljonit kuus

Aastal 2012, 50 miljonit € riigihangete ja Riigiettevõte Tallinna Sadam tütarettevõte TC kohale jäälõhkuja meeskonna ja töötajate Botnican vähendada, sest laev ei ole Venemaa, mille on kehtestanud Euroopa Liidu (EL) sanktsioonid ja madalad naftahinnad tõttu hästi saada tulu, ütleb TS Board Eero Laev Pingu Hulot.

Eero ütles, et ostis riik 2012. aastal ja multifunktsionaalne jäämurdjate Botnican strateegilise põhjustel esitada aastaringselt Eesti sadamates. Maritime Kohtu ja omadused ookeani tegutseda jäämurdjate oli lihtsalt boonus, sest individuaalseid võimeid avamerelaevad kogu suve rannas seisab, ütleb Eero.

"Lõpus 2013. Pärast ligi aasta suutnud rääkida pikaajalise lepingu tööde offshore ExxonMobil ja Rosneft Karmorneftegaz tütar- ja leping ei ole kasumlik lõpuni 2017. Töö on kaetud," Eero ütles. "Kahjuks on meil mitte ainult lepingu edukalt ja kasumlikult tegutseda kuni talvel 2014 pärast kokkuleppe Euroopa Liidu ja Venemaa on külmutatud tulemusena sanktsioonid."

Ta lisas, et ELi sanktsioonid ei mõisteta nii pikka aega, siis on loota, et nad kaovad mingil hetkel, kuid nüüd on see iga kord samal ajal või pikaajalise ebakindluse ExxonMobil ja Rosneft, projekt jätkub.

"Oleme kinnitanud, et lõpetamise sanktsioonid, me mäletame kohe Kara mere, Laptevite mere või mereoperatsioonideks jätkab" Eero ütles. Tema sõnul muudab otsingu Botnican kuid teisele tööle ja kuna ELi sanktsioone ja madalad naftahinnad ei paranemismärkidele äsja aktiivselt tööd müügi meri, ehitatavate tuul seas laevaomanikud on suvist Saksamaa, Taani , Holland, või tuulepargid Läänemere.

"Kuna meil on igal aastal 20. detsember – 20 aprill igal aastal hõlmatud Veeteede jäämurdelepinguga meie vesi, me ei saa offshore kuuluvaid tegevusi jäämurdeperioodi ja oluliselt piirab vahemikus meie avamere," Eero selgitatud. "Et vähendada seisakuid suvel tööotsimise ja Botnican tegevuskulud, oleme vähendanud võistkondade arv saada kriitilise tasemeni ja vähenemine 2016. aasta mais, kaks võistkonda on palga kontoritöötajad."

Eero ütles jooksvad tegevuskulud umbes 250,000 eurot kuus, pluss kulud amortisatsiooni ja intresside laenu emaettevõttele. See tarbimise tase on toimunud ka võimet ja soovi kiiresti keerukust töökohtade avamerel.

kommentaar

Andres Vaatmann

Naissaare vahe purjetamine kruiisilaeva omanikud Monika

Naissaar seade on tõesti kasulik äri, kuid oleme jõudnud tegeleda ühendada. https://habrahabr.ru/users/xonis/favorites/page5/ Naised Saarimaa suhelda nüüd täiesti tasuta, firma, mitte riik ei sekku mingil viisil ja ei pea, sest Naissaare viis tegelikult nõudlus ületab pakkumist. Suuremate saarte kommunikatsiooni, selles mõttes, muidugi edukas. Aga me ei tee seda lihtsalt äri, sest see on osa meie elust. Meie firma tegeleb ka paljud muud tegevused: Naised teevad ekskursioone saare pakume majutust ja firmaüritusteks.